wtorek, 30 maja 2017

podziękowanie dla rodziców chrzestnych - bliźniacze boxy


Pamiętacie post z kartkami/prośbami o zostanie chrzestnymi? Możecie je zobaczyć tutaj

http://moje-tworcze-miejsce.blogspot.com/2017/04/czy-zostaniesz-moja-matka-chrzestna.html


Dobre wieści - zgodzili się. W związku z powyższym, dla nich wykonałam podziękowania w formie exploding boxów. Motyw przewodni to oczywiście konik na biegunach, więc umocowałam go pionowo na środku boxa. Na ściankach jest podziękowanie, napis "dziękuję" oraz miejsce na samodzielne wklejenie zdjęcia przez mamę Vincenta.

Utrzymane są w podobnej kolorystyce jak poprzednio - również niebieski w wielu odcieniach i deseniach. Kropki, paski, krata. Typowa kolorystyka dla chłopca. Dodatkowo przyozdobione niebieskim ćwiekiem, kryształkami, perełkami w płynie i papierowymi kwiatami.

Wieczko ozdobione jest wytuszowaną na biało tekturką z motywem chrzczonego dziecka, a pod spód podkleiłam biały tłoczony w kropki papier.

1 komentarz:

  1. Uroczy box :)
    Dziękuję za udział w niebieskim wyzwaniu w Tworzę w Jednym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń