niedziela, 28 maja 2017

kolor przewodni - biel

Ponieważ moja Mama zasługuje na coś naprawdę wow, postanowiłam spróbować nowych form, technik i w pracy naprawdę zaszaleć. Kartka ma układ kaskadowy, czyli składa się jak harmonijka. Ma bogato zdobiony front jak i „tył”. Baza to kartka A4 ścięta po skosie i przedziurkowana dziurkaczem brzegowym.

Założenie pracy, było takie, by była cała w bieli. Zatem zaczęłam od białych papierów i wytłoczyłam na nich wzory marokańskiej koniczyny, serca i gwiazdy. Następnie każdy z papierów przycięłam po skosie o ozdobiłam dziurkaczem brzegowym. No i zaczęła się zabawa, każdy z papierów zestawiłam warstwowo z koronką, papierami scrapowymi, papierami tłoczonymi przycinając je falistymi wykrojnikami brzegowymi. Miało być na bogato, pełno struktur i warstw, bo mając do wyboru tylko jeden kolor w jakim się tworzy to trzeba postawić na mnogość faktur i trójwymiarowość.



Na pierwszej stronie w narożniku przykleiłam tekturkę i wytuszowałam ją na biało. Posłużyła jako stelaż do umocowania kwiatków. Widzicie może te delikatne listki i malutki kwiatki? Tutaj się napracowałam :) Na kalce odbiłam stemple kwiatów i liści, następnie posypałam białym pudrem do embossingu i w ruch poszła nagrzewnica. Efekt na kalce nawet mnie zaskoczył. Jakie te listki są delikatne, przejrzyste…


Nad portretem Mamy wykonałam wzór z pasty strukturalnej i delikatnym srebrnym pudrem odbiłam stempel z pismem odręcznym. Pasta jest krystaliczna, więc delikatnie przebija i uzyskałam tym ładny efekt.

Ostateczne zdobieni to biała konturówka, którą podkreśliłam gdzieniegdzie wzór marokański, a perełki w płynie w różnych miejscach dopełniły całości. No i ramki ozdobione są kwiatami. Dużą ilością warstwowo nakładanych kwiatów z kalki. Największe ozdobiłam ćwiekami, a mniejsze malutkimi perełkami.

Na ostatniej stronie guziczek „Handmade with love” przewiązany białym sznureczkim. Całość związana białą koronką.




Tym razem praca zasługuje na podsumowanie wszystkich użytych w niej przydasi, bo jest tego sporo:

użyłam:
a) papiery:
UHK Gallery Patio - Papier z nutami
na rewersie to Sklepy Cynamonowe – też u UHK Gallery
koronkowy biały papier
kalka
biały papier wizytówkowy w paski
b) wykrojniki
liście, ramki, Mama, bukiet kwiatów, guzik „Handmade with love”
Wykrojnik brzegowy z Lidla w serduszka oraz dwa pozostałe faliste z Marianne Design
c) media:
biała konturówka Pentart,
białe perełki w płynie Daily Art.,
kryształowa masa strukturalna Crelando,
(do tego maska z Latarni Morskiej)
Biały tusz, którym wytuszowałam tekturkę z pierwszej strony
d) pozostałe:
sznurek,
biała koronka,
tekturka Crafty Molly,
papierowe kwiaty WOC,
trzy foldery do tłoczenia z Marianne Design – serca, gwiazdki i marokańska koniczyna.

Pracę zgłaszam na wyzwania:

https://essy-floresy.blogspot.com/2017/05/wyzwanie-23-czysto-lekko-biao-challenge.html 28.05

https://essy-floresy.blogspot.com/2017/05/wyzwanie-23-czysto-lekko-biao-challenge.html

http://scrapikowo.blogspot.ie/2017/05/wyzwanie-caa-w-bieli.html

http://scrapikowo.blogspot.ie/2017/05/wyzwanie-caa-w-bieli.html

8 komentarzy:

  1. Piękna, bardzo pracochłonna - a jaki efekt! Bardzo dziękuję za udział w essowym wyzwaniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niespotykany wybór koloru jak na kartkę dla mamy ale czemu nie ;) piękna kartka :)dziękuję za udział w essowym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurczę, spojrzałam na Twoją kartkę i zobaczyłam piękną suknię ślubną we włoskim stylu. Ech, Twoja mama na pewno była zachwycona taką kartką. Dziękuję za udział w wyzwaniu Essy-floresy.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Mama była z pewnością zachwycona nie tylko kartką, ale i faktem, ze ma taką wspaniałą i zdolną córkę! Dziękuję za udział w Essowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ pięknie, tak zwiewnie i stylowo! Dziękuję za udział w essowym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje wygranej! Piękna praca, pozdrawiam i zapraszam do mnie http://dreamscrafts1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ile tu ciekawych szczegółów! Tyle warstw, detali - można oglądać i oglądać! Piękna praca!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrap Shop :)
    Pozdrawiam,
    Bligu

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Scrap Shop :)

    OdpowiedzUsuń